چالش های بازسازی آشپزخانه: خرید یخچال و فریزر جدید
نوشته شده توسط : khanehvakashaneh

چالش های بازسازی آشپزخانه: خرید یخچال و فریزر جدید
تعویض یخچال و فریزر می تواند سخت تر از خرید خانه جدید باشد. با متوسط ​​طول عمر این دستگاه اصلی در حدود 14 تا 17 سال ، بسیاری از افراد بیشتر از خرید یخچال و فریزر حرکت می کنند.

ده ها پارامتر مختلف که باید در نظر بگیریم ، پیاده روی در فروشگاه لوازم خانگی دور از ذهن نیست. قبل از انتخاب نهایی ، کمی تحقیق انجام دهید. در غیر این صورت ، ممکن است در مورد خرید چیزی که واقعاً نیازی به آن ندارید ، صحبت شود.

در این راهنمای ، ما در مورد مهمترین مؤلفه های یخچال با کیفیت بالا بحث خواهیم کرد.

اندازه گیری مناسب
یخچال ها در اندازه های مختلفی عرضه می شوند. آنها حتی می توانند برای نیازهای شما بصورت سفارشی ساخته شوند.

1. تعویض یخچال قدیمی
اگر می خواهید یخچال و فریزر موجود را جایگزین کنید ، تا حدودی با طرح آشپزخانه خود محدود هستید.

یخچال و فریزر قدیمی را اندازه گیری کنید تا ایده ای بدست بیاورید. اگر قبلاً یخچال قدیمی را حذف کرده اید ، باز کردن بین کابینت ها را اندازه بگیرید و از هر پارامتر یک اینچ بگیرید.

2. تجهیز یک آشپزخانه جدید
اگر آشپزخانه را کاملاً بازسازی می کنید ، در مورد ترجیحات خود فکر کنید. آیا خانواده چهار نفره یا پنج نفری دارید؟ سپس ، می توانید به طور متوسط ​​یخچال 25 فوت مکعبی مستقر کنید. زوج ها به راحتی می توانند با یک دستگاه 16 فوت مکعبی زندگی کنند در حالی که خانواده های بزرگتر باید به دنبال یخچال های بزرگ باشند (32 فوت مکعب و بیشتر).

نکته هوشمند: یک فرد بزرگسال به طور متوسط ​​به حدود 6 فوت مکعب فضای یخچال نیاز دارد.

آشپزخانه خود را با دقت اندازه گیری کنید تا بفهمید چقدر فضای یخچال دارید. یخچال استاندارد 68 اینچ بلند و حدود 34 اینچ عرض دارد. شعاع چرخش درب را فراموش نکنید. اگر به یک یخچال فوق العاده بزرگ فکر می کنید ، درهای ورودی خود را اندازه بگیرید تا ببینید که آیا می تواند از آن عبور کند.

انتخاب نوع عالی
مگر اینکه محدودیت فضا داشته باشید ، عجله نکنید که یخچال و فریزر بخرید ، دقیقاً مانند مدل قدیمی. نیازهای خود را ارزیابی کنید و به آنچه که در مورد مدل قدیمی دوست ندارید ، فکر کنید.

1. فریزر برتر
این یخچال فریزر دارد و قسمت اصلی انبار مواد غذایی در پایین. فریزر یا می تواند یک درب جداگانه داشته باشد یا ممکن است در محفظه اصلی قرار داشته باشد. این یخچال ها معمولاً مقرون به صرفه تر از انواع دیگر هستند.

2. فریزر پایین
این یخچال ها در پایین فریزر دارند. معمولاً فریزرها در چنین یخچال هایی از ظرفیت بالاتری نسبت به مدلهای فریزر بالا برخوردار هستند. فریزر پایین هم می تواند درب داشته باشد یا به شکل کشو بیاید.

3. کناری
فریزر و محفظه اصلی ذخیره سازی مواد غذایی در کنار هم قرار گرفته اند که هرکدام دارای یک درب دسترسی جداگانه هستند. این یک انتخاب عالی برای فضاهای کوچک است که شعاع چرخش درب مسئله ای است.

این یخچال ها در حالی که شیک به نظر می رسند دسترسی آسان به مواد غذایی را فراهم می کنند. با این حال ، آنها معمولاً هزینه بیشتری نسبت به انواع دیگر دارند.

4. درب فرانسه
چنین یخچال و فریزرها ترکیبی از فریزر پایین و انواع جانبی هستند. فریزر در پایین است در حالی که محفظه اصلی ذخیره سازی مواد غذایی دارای دو درب است. این یخچال ها از نظر زیبایی زیبایی و برای آشپزخانه های کوچک مناسب هستند. با این حال ، آنها می توانند پر هزینه باشند.

انتخاب بهترین پایان
یخچال ها معمولاً به صورت مشکی ، سفید و فولادی ضد زنگ به بازار عرضه می شوند. بسته به نوع دکوراسیون آشپزخانه خود ، انتخاب کنید. از آنجایی که یخچال و فریزرها به طور مکرر کنترل می شوند ، ممکن است بخواهید به پایان رساندن به اثر انگشت توجه کنید.

یک فولاد ضد زنگ از جذابیت زیبایی بالایی برخوردار است. با این حال ، مخفی کردن اثر انگشت و نگه داشتن آهنرباهای شما کار بدی انجام می دهد.
یخچال سفید ظاهری درجه یک و خانگی دارد. با این حال ، خاک و بقایای آن را نشان می دهد
یخچال سیاه به دکوراسیون مدرن کمک می کند. با این حال ، می تواند آشپزخانه شما را تیره تر کند ، و آن را کوچکتر جلوه دهد.
ویژگی های قابل تامل
یخچال های مدرن از ویژگی های متنوعی برخوردار هستند. بسته به نیاز و بودجه شما ، می توانید یخچال با یک یا چند گزینه زیر را خریداری کنید.

1. قفسه های قابل تنظیم

اگر می خواهید یخچال و فریزر ظرف ها و ظروف متفاوت خود را در خود جای دهد ، مدل را با قفسه ها و سطل های قابل تنظیم انتخاب کنید. شما می توانید آنها را مطابق نیاز خود جابجا کنید.

یک یخچال با قفسه های شیشه ای را به جای قفسه های سیم در نظر بگیرید. تمیز کردن قفسه های شیشه ای ضمن حفظ شکل وسایل یخچال ، آسان تر است. آنها همچنین از ظاهر بالایی برخوردار هستند.

3. عملکردهای هوشمند
یخچال هوشمند را می توان از طریق برنامه ای در تلفن هوشمند خود اداره کرد. بسته به مدل ، می تواند عملکردهایی مانند تنظیم دما از راه دور ، دیدن آنچه در داخل است ، ارسال هشدار در هنگام باز شدن درب ، به شما اطلاع دهد که یخ در حال اتمام است و موارد مشابه.

برخی از یخچال ها دارای نمایشگرهایی هستند که می توانند به شما در یافتن دستور العمل ها ، گوش دادن به موسیقی ، مشاهده عکس ها و موارد دیگر کمک کنند.

3. یخ ساز
یخچال یخ داخلی از آب تصفیه شده برای ساختن مکعب های یخی کاملاً مناسب برای اهداف خنک کننده نوشیدنی شما استفاده می کند. این می تواند یک ویژگی غیرقابل تعویض در مهمانی ها باشد. نکته منفی این دستگاههای سازنده این است که برای جلوگیری از ایجاد قالب به مراقبت های اضافی احتیاج دارند.





:: بازدید از این مطلب : 62
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: